Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 27 maj 2009

Man kan bli....

.....ihjälskrämd för mindre!!!!!
Sitter här och läser bloggar, när det smäller till på bron, Kiba skäller som tusan. Tittar ut.....ingen ting?! Då ser jag en lastbil på parkeringen!
JIPPI!!!!
Rusar ner......och på bron står......nja int står, ligger mina hett efterlängtade plantor, välpacketerade i en pytte låda!!!! Så nu måste jag ut i hellregnet och rädda dom stackarna! Men dom är här......nu får jag plantera, sommaren är räddad....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! *ironi*
Jag hade tänkt hinna dricka kaffe på "Broaltan" i sommar oxå!

Ha en någorlunda torr onsdag! 

2 kommentarer:

Verre&Ronny sa...

haha ja hon var knäpp så jag lovar att om ni kommer å handlar så lär det nog inte bli samma problem. är nog funtade liiite bättre än den där gumman med IG i matematik. aja, nu ska jag sova, har ju en ny dag imorgon. kram kram!

japp sa...

Tjeeeena.. wow.. så nu har de kommit.. vad bidde de för plantor då?
Tar du från impecta eller varifrån?
OJ, sorry, många frågor..hihihi..de e ja de, typiskt mej.
Men frågar man inte, får man ju inget veta, eller hur?

Taaaaack, snälla du! jag e supernöjd me frillan nu.. måste försöka underhålla den såhär kort nu, så att de alltid kan vara så kort, så jag bara kan rufsa lite lätt..hehehe.

Visst är den "du & jag" soffan fin.. inte nu dynorna, nee, de gillar jag inte, men själva soffan.
De finns ju en variant som är mer böjd in mot varann, + att det är för parasoll me.. så vi får se VILKEN variant krille vill ha.

Needu, nu ska jag ta mej vidare i inläggsdjungeln..:-) Kram på dej.. snart får vi VÄRMEN.. den ljuvliga.. IGEN! kram Helén.