Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 25 maj 2009

Vilken dag.....


....en plågsam dag......
Har varit till VC, för att jag ville dom skulle se på ett konstigt födelsemärke......HÖLL på skriva födelsedagsmärke, men sånt är dom nog int intresserade av. Fast dom verkade int så intresserade av födelsemärket heller. Blir faktiskt lite sur på de som jobbar där.........när man ringer så låter det alltid som " tror du verkligen att du behöver komma" just NU!? "Såna där märken brukar inte vara nått problem, OCH vi har dåligt om tider, men jag förstår att du vill komma".......................lång tystnad, undrar om hon förväntade sej att jag skulle säga "Ja vi skiter i det här, det är nog inge farligt" Fick iaf en tid idag...hurra..... och farbror Doktorn var int säker på om det var en ond eller god "vårta" jag hade under armen, så han skar bort den.  OCH nu har bedövningen börjat släppa och HELA jäkla armen värker! Ynklig man är då!
Men vi hann prata en del väderminnen, medan jag låg under skalpelen. Och både sköterska, doktor och jag, mindes samma sak! 
År 1984 fruktansvärd varm vår, vi gifte oss i april, doktorn i maj och sköterskan fick barn i april.....SKIT sommar!!
År 1987 fruktansvärd varm vår, jag väntade dotra, sköterskan väntade barn, doktorn.....ja jag har ingen aning, men SKITsommar! Minns att jag gick med långkalsingar i Juli!  Så medan doktorn skar kom vi överens om att det är bättre med en halvbra vår bara vi får en supersommar. Detta var totalt onödigt vetande, heller hur? =D

Måste bara få lägga in en liiten bild på de MC-åkande paret, trorni jag kommer att vara nå orolig i sommar?!? Det är sonen och hans tjej.

Nää nu är det gonatt!
Ha det!




1 kommentar:

japp sa...

heeij..jaadu, hur liten eller stor syskonskara man har så är de lika skoj... vi har bra sammanhållning bland mina syskon, om än 2 st bor söderut å en bor ännu mer norrut än vi 4 här i Pite.. Vi e en samlad goo skara...hihihi.

Härligt mc-par.. jag vet itne vad som kan ha hänt me din text, men förmodar att du börjat skriva, valt text + storlek, sen satt in en bild, åsså börjat skriva igen, då kan de bli så, har märkt de hos mej själv ibland.
Man måste som välja om text, storlek + färg på text igen, då man börjar skriva om igen, FAST textstilen står på den man vill ha.. man får som välja en annan sen välja tillbakx till den man ska ha.. då funkar det.
LUSTIGT Å TOOOKIT...hehehe..Testa iaf.

Nepp, nu ska Helan ut.. de är ju KANONERS väder ute. dogzen ligger ute å myser, å jag ska fixa å dona...OVANLIGT, neeee!!!

Kram på dej.. Helan.