Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 21 augusti 2010

Före och efter....=D

Jo precis! Så här trevligt hade jag det på....tisdag? Visst var det då det var varmt, eller varmare? Så varmt var det iaf så jag intog skugga! Satte mej på verkstads altan och intog eftermiddags kaffe och njöt!
Så här ser det ut nu!
Parkeringsplats för gräsklippare och andra nödvändiga apparater.
Men jag ger int upp!

Vi har iaf jobbat som bara den i helgen. Målat bräder till räcket, så mina korgstolar/gräsklipparn int ramlar av altan. Och städat garaget...det verkar ju aldrig bli tomt! Har fått upp krokar så vi har fått upp trimmer, sågar och cyklar! OCH jag har fått ner blomkrukorna på "min nå höjd" =D Man har ju int vuxit på senare tid, på längden menar jag. ;-D

En bänk till planteringen är oxå på gång. Så jag kan sitta och njuta av alla blommor tillsammans med myggen! Vi kapade stocken fel, så nu har vi MÅNGA bänkar!! =D

Annars har det int hänt så mycket här i stugan. En förkylning har smugit sej på oss! Gubben hostar och nyser. Så nu väntar jag bara på att det ska bli min tur.

jaha...nu regnat det igen...
En kaffeslurk till tror jag innan middan.
Ha det!
kraam

Inga kommentarer: