Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 31 augusti 2010

SÅ tråkigt väder...

...så en ros kanske piggar upp!
Inte jag som är fotograf, det är systerdottern.
Men rosen är min!=D
Fjolårets krukros som jag grävde ner i rabatten, förra hösten. Trodde aldrig den skulle överleva! Nu har jag grävt ner en till bredvid, få se......

Jaa..................
Det blir iaf ingen krusbärsplockning idag. Varje gång jag ämnar till att gå ut, öppnar himmelen sej! Rena turen att jag hann ut med Kiba.

Har ägnat mej åt klädgarderoberna istället. Förstår int, dom är överfulla!! Iaf sonens, Emma o jag tog våra garderober en sväng när hon var här och det åkte en massa till klädinsamlingen. Men...jag tänkte Robert skulle få vara med och rensa, när nu det ska bli. Nångång när han int dansar!

Det har blivit så att när vi rensar hemma har det hamnat här, som målarkläder....men man behöver ju int hur mycket som helst av sånt heller!

Jaa................
Man kanske ska försöka läsa ut boken man började förra sommarn, tror jag. OTROLIGT seg bok!! Int dålig, men seeeg. Men jag får ju int börja på nån ny om jag int läser klart, jo jag får men det är ju bara nåra kapitel kvar, så det var väl attans om det int skulle gå!

Så jag gör väl ett försök.
Byebye!

1 kommentar:

japp sa...

Hallååå.. förlåt, jag e såå dålig just nu på att kika in å kommentera, känns inte som att tiden räcker till för mej.. menmen.. de tar sig väl.

Hoppas de blivit bättre me din dator...inte kul då de strular.
VI ska väl lämna in min då vi fått åter Sofies, den är ju på rep, sen 5 juli..hmmm, 2 månader.. kul va? NOT!!!! snart får de baskemej inte betalt!!!

Joo, visst är de livets gång att de ska flytta hemifrån, å såklart är de ju så de ska vara.. tycker även jag, men de tar väl ett tag å ställa om sig, då man är van å ha dom här hela tiden å ha deras hjälp..me allt.. Nu får man förlita sig på den hjälp man får av Sofie.. ingen step-in om hon är borta åså..menmen.. de reder sig nog.
Jag e iaf såå gla att de inte flyttat längra bort, då hade nog morsan emigrerat från Pite..=)

Idag blev de ingen lång sovdag.. måste nog vila lite till.. känner mej rastlös i kroppen.. ingen ro...vaknar bara av hundarna å deras förb....skällanden då de hör nåt.. GRRR.. måste få bort skällandet snart, de stora hör ju RIKTIGT allt ute..=(

Ha de så gott nu kära du.. hoppas du får ta de lite lugnt du me..kram Helén.