Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 9 augusti 2010

Jaha, då var vi där igen...

...fotolösa inlägg. Suck...men att ställa om "eländet" (datorn) bara för nåra veckor...vem vet jag kanske måste dras med den här när jag kommer hem oxå. Och då hittar den ju alla kort på servern, hoppas jag...Vad som gör mej konfunderad är: Varför jag åker ur nätuppkopplingen varje gång jag ska lägga in bilder? DET problemet kvarstår sen i våras när jag flyttade hit.

Har jag tur får jag mej en bärbar innan jag flyttar hem och då blir den här kvar här som stugdator. Men vi är int där än...Och jag kommer att bli TOKIGARE innan dess...HAHAHAHAHA!!

Här regnar det...småregn... Har iaf kommit ca 13 mm sen igår, så jag slipper vattna. Tycker det verkar som röten förflyttat sej lite i sidled...längre in i augusti. Vilket is o f betyder att man får ha värk längre in på hösten...ok jag vet ju vad det är.

Liljorna blommar förfullt..men det får bli bilder på dom senare.

Bakar Linfrökakor idag, hoppas dom int blir som Pitabröd! Ska bli gott till kaffet idag! Sitter och lyssnar på Takida "Snypah", Takida är bra!

Nä jag tror det blir ryggläge ett tag tills det ska gräddas.

Ha det bra i regnet!
Kram

2 kommentarer:

japp sa...

Heeij.. läget idag?
Känns som det är regn i luften igen, känner mej något loj å trötter.. men de kanske har å göra me att jobbet börjar om imorrn..=(

Ska iväg på Nolia idag me Lily.. lite socialträning igen.. men de blir väl på eftermiddan..då Sara slutat.

Hur går de me trädröjningen åså då?
Ni skulle väl bort me stora träd?
Lycka till.. vilket jobb..sånt brukar ju ta lite tid.

Ha de så bra..kram på dej. Helén.

japp sa...

hahaaa.. jag igen.

Tack, visst är de fina dogzen. Jodå, Mario å Freya mår gott å busar å härjar..
Ska försöka å INTE ha dom så nära nästa rabatt sen då jag gjort klar den.. man får allt kolla till dom rejält ibland..den är inte liten den gropen de grävt nu, å Lily påbörjade en till, precis där ramen till gamla rabatten är.. tokhundar..=)

Nu ska jag kasta mej i duschen, ska på nolia å socialträna Lily lite.. Sara å Sofie tar pappizarna, de har ju redan varit där en vända.
Nu ska min stora gooskit få härja bland tokiga Nolia besökare..=) kram på dej. Helén.