Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 25 augusti 2010

Gnällinlägg!

BLÄÄÄÄ!!!!

Fy vad jag är less på regnet!!! Börjar rent undra om vi skulle ha byggt en ARK istället för skotergarage!
Det har blivit tre snabba promenader....promenader??? Turer ut på lägdan, kiss o bajs, sen in fort som tusan! Varken Kiba eller jag gillar sånt här väder!
Det har kommit ca 25 mm idag, det räcker!

VISSST jag gnällde när det var varmt och torrt i sommar över att jag "gatt" vattna! Men det verkar ju som det ALDRIG kommer vatten när det behövs och där det behövs!! >:(

OCH...OCH...nu värker det som tusan överallt! Tror rent kroppen blir vattensjuk! Höger ringfinger är svullet och värker, så jag kan varken vika eller sträcka ut det!

Men, mina pelargoner är inne!

Förkyld har jag blivit oxå, så det så.....ÄR det ingen som kan komma och gå ut med Kiba i kväll??????? nähä...

bläääää

Inga kommentarer: