Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 28 augusti 2010

Midnatt råder.....

Nja int riktigt.
Men jag kunde int låta bli ta...försöka ta en bild av månen igår kväll. Allt fick jag int med, min kamera är lite för klen.

OCH kallt var det +2, så lite skakigt blev det! =D

Ja....nu sitter jag vid min nya dator, bärbar, och skriver OCH det gå att lägga in foton!!!!! =D

Alla program är int inlagda än och det ska föras över en massa från "gammdatorn" Men jag är på G!
Det viktigaste är igång....hhehehehe

Mats han for just till Umeå, för invigning av Botniabanan. Den riktiga invigningen, med kung och allt. Han var i valen och kvalet om han skulle fara, men jag sa att det händer bara en gång....för hit upp lär den int komma medans vi lever!

Sen är det ju den där förhatliga surströmingsfesten i kväll...suck...SKA försöka skärpa mej och vara trevlig den lilla stund vi ska vara där. Skulle vilja se hur en nykter fest skulle vara.
Antagligen folklös!
Jag överlever nog.

Har varit till stan en sväng idag, hämtat packet från Ellos. Fasen vad det går snabbt när man beställer över nätet!! Tycker att, jag hann ju int lämna datorn!

Hämtat en del glömda saker, som Emma ska ha...dom är nu på väg till Umeå!
Sen fick jag huvudvärk! Skulle ha haft solglasögon när jag gick in genom ytterdörrn hemma!
OJ OJ OJ OJ OJ !!!!!!
Men det ÄR int jag som ska ta hand om röran!

Och det brukar vara städat innan jag flyttar hem. Och jag är nästan sån, att bara det är diskat så... hoppas sonen int läser det här! ;-D

Nä nu ska jag ta en promis med Kiba, hon ligger och suckar vid ytterdörrn. Hon gillar inge vidare att folket i huset försvinner utan att hon får följa med.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: