Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 12 augusti 2010

TRODDE jag.....

...lurat dator eländet, men icke!

Försökte lägga in en bild, men det sket sej, trodde att om jag var snabb nog skulle jag hinna innan jag åkte ut! OPTIMIST!!! BLÄÄÄ...

Hur nu det skulle ha gått till! Tror det sitter nån liten sketen gubbe i datorn som int gillar trädgård eller att jobba eller så längtar den hem! Datorn alltså...

Idag har jag roat mej med att gå i närkamp med hallonens livvakter, brännässlan. Det måste vara så! För plockar jag, och jag SER att det finns ingen brännässla där, nog likafullt bränner jag mej! Till och med på hakan!!!! Nässlan liksom kommer galopperande genom hallonriset och anfaller!! Ca 2½ dl fick jag med mej ut ur riset....och nu kliar det överallt!

Grannen här bredvid eldar skrot idag, ingen höjdare...det luktar urk. OCH av nån jäkla anledning så snodde vinden när jag gick ut och skulle fika! Men han bränner ofta skrot han den där grannen >:(

ja....tror jag ska inta ryggläge, lyssna på Rix FM och lösa sudoku

Vi hörs! .......fasen vad det kliar!!!!!

Inga kommentarer: