Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 12 augusti 2011

Hallonjakt

Japp idag har det varit jakt! Trevlig sådan! Synd bara att dom var så "skygga" och gick och gömde sej.
Nää...säsongen är nog slut för i år, det är bara så. Plus att vi var ute kanske en vecka för sent.

Jag fick väl i hop...kanske 3 dl...efter rensning.

Fast roligt hade syrran och jag! Och motion fick vi...ja iaf jag. Syrran är lite mer tränad =D

Sen blev det en kaffekopp på broaltan och en trevlig pratstund. Och Kiba och Yuki fick sej en motionsrunda. OCH denna brännässla!!!! Behöver väl inte säga att det kliar ûber alles!!!

Så tack syrran för en trevlig dag!

Ja det var det....

Sen så är vi ju utan varmvatten...och jag har väl aldrig känt mej så i behov av en dusch!!!!!!!
Upptäckte igår att varmvattenberedaren läckte, men det var inte den utan en koppling. Troligen har den frusit sönder, nere i jordkällaren, den ligger upptäckte vi mot en stor sten! Så tjälen har väl varit framme och saboterat. Så nu är varmvattnet avstängt och vi väntar på grannen här i byn som ska laga eländet.
Så det blir till att koka vatten....känns bekänt! ;) Inte för att dricka utan för att diska och tvätta sej.

Sen när vi kommer tebax till schtaaan JA då blir det till att koka mer vatten! SUCK! Fast det kunde ha varit värre, inget vatten alls.

jaha...

Nu var det nog inget mer tror jag. Jo det har inte regnat idag....
Byebye!

Inga kommentarer: