Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 26 augusti 2008

Nu är jag LESS!!

.....hej......................................................................................................................................................................
.............fy fasen vad jag är less ha ONT i ryggen!!! Och när man int kan göra så mycke, DÅ kommer man på allt möjligt. OCH ser allt damm, all tvätt..........vi var hem som tväras i helgen för att hämta post....suck.....allt damm, all tvätt all disk..... jag vill int hem!! Fast jag vill ju det ändå.
Men det är ju bara det att hade jag int haft ont, så hade jag int sett på all oreda på det här viset, så är det ju. Nu ser jag bara JOBB,JOBB.....
Och det är mycke jobb kvar i rabatten oxå......men jag ska iaf int lyfta nå fler stenar. Nu ska vi visst få lite brunnen fårgödsel av syrran och det kommer väl tillhands. Det behövs näring i hela rabatten, men det blir väl till att spä ut det med plantjord, så man int skräm i hjäl planterna! Dom är int bortskämda med gödsel!

Och jag som hade tänkt måla, nu när jag blev ensam i stugan....FAN heller, jag orkar ju int stå eller sitta.....jag tror jag måst svära!!! ¤#@¤#@.......så ja.......hahahaha det vart en webbadress! HAHAHAHAHHAHAHA..hm gå int in där, det kan osa katt där!
Och OS tog slut oxå, tur att jag har Animal Planet att se på, det är ungefär samma sak. Önskade att jag hade 4:ans Sciense fiction DÅ hade allt varit fullkomligt....snacka om "värklighets flykt" Ja ja......man får väl sätta på sej solbrillorna så man int ser allt som ska göras och låta bli att gå ut, för då tror väl folk man är knäpp som har dom på, när det REGNAR!!
OM det var sol ute skulle värken vara mindre, för då skulle jag ha varit ute med och rört på mej. Plockat vinbär te x.
nää nu ska jag sluta klaga och gå och se på Animal Planet!
bye

2 kommentarer:

japp sa...

Heeij.. oj, de där låter inte så najs.. vilken ramsa, man kanske får passa sig å kika in..hihihihi;-)
Needå, skojja bara.

Hoppas det blir bättre me din rygg.. min har me jäklats ett tag nu.. men de känns någe bättre idag iaf.. strålar ner mot knäna..men jag skyller på vikten igen.. den spöööökar den jädrans vågen..eller var de vikten, eller???? jaa, vettetusan..skitdesamma snart.

Nee, ville bara höra hur allt var.. hoppas natta blir bra iaf, jag lär ju få stiga upp några gånger inatt me.. som vanligt..alltid värsta kiss å bajs-kalasen då.. hmm, ska man inte sova då, neeedå, tydligen inte valpar, de har party i lådan då..hihi.meh, vart håller deras föräldrar hus då.. johooo, den luringen har lagt sig inne hos husse å matte där hon e van å ligga.. hmmmm, hon ska ju städa lådan..grrr!
Kram på dej. Helén.

Anonym sa...

Men mamma då! Det verkar som om allt bara går skit. =( Ring mig om du blir för ensam ^^ Försök njut av lugnet och roet, annars blir din rygg aldrig bra.

Puss och kram
Hero