Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 17 augusti 2008

Man är väl int sämre, än att...

...man kan ändra sej. har läst mer om brottningen och som sagt, man är int sämre än att man kan ändra sej! Håller med dej Anne! Sen.....får vi hoppas att det blev en markering, att han slängde medaljen. Men så korupt som sporten är så vete sjutton. Cykelsporten har sina evinerliga dopningsskandaler och brottningen har mutbara domare. Det skulle finnas nån överkucku som enbart bevakar domare och kan plocka bort dom om det visar sej att dom gör fel. Fast....då är det väl nån som mutar dom.....

Sen så......jag skulle verkligen behöva en simbaddräkt typ Ahlshammar, fast hel! som jag kan trycka in mej i, DÅ kanske jag kan stå upprätt!!! HAHAHHAHAHAHA
Int konstigt att simmarna kan hålla andan så länge, dom blir "intryckta" i en dräkt som är så tajt att den riskerar att spricka vilken minut som helst. Det finns väl inget utrumme för luft, så det är bara att simma uta bara fasen! Att dom sen använder badmösser som har samma funktion, en del dubbla( ja det var visst för att dölja reklam), men hjärnan måste väl tryckas ihop oxå?! Ja annars trycks väl allt som baddräkten trycker ihop upp i knoppen, därför badmössa! Simmarna får stora fötter oxå pga dräkten, nånstans måste ju kroppen ta vägen liksom, finns det int utrymme uppåt, så måste det ju bli nedåt, eller ??? Nää nu var jag inte snäll...hehehehehhehe
Och allt detta för att det ska gå fortare.

Jag tycker verkligen synd om Ahlshammar, men det var ju tur att det inträffade INNAN hon hann i bassängen. Men ska det verkligen vara nödvändigt med såna badkläder???

Vi fick ju en ny medalj i tennis. Dom gjorde det bra! Nu är det väl tre silver och ett bortkastat brons eller??

Själv är jag fortfarande int kapabel att utöva nåra viktiga rörelser, som att plocka jordgubbar, rensa ogräs och sitta i solstolen på broaltan.......ryggläge är bäst eller att gå, lugnt och försiktigt, så jag är nog int i behov av kläder för snabbframfart.....än. Huvudsaken är att jag fixar att fylla på perkulatorn!
Ha en fortsatt lugn helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, Jag behöver inte titta på OS mer,får all information här.Börjar vara lätt less, men ska kanske inte tala om det här,hihihi,du är väl klistrad framför TVn nu när du inte kan flytta på dig.Ja du kerstin ska kanske låna min käpp.Krya på dig och ta det lungt.Kramisar Anne

japp sa...

Halloj... oj, de var mycket sport där.. har inte hängt me speciellt mycket.. men man hör ju lite iaf.. de där me brottaren vet man ju om iaf..tycker de var rätt av honom.

Japp, du får komma å snuusa på dom.. å duu, du kan t om kanske få köpa en om du vill me..hihihi. visst var de bra va..ihihi. Jag å mina försäljningsknep va...
De e såå gooa nu.. mina småtroll..vill ha dom alla juh, tyvärr går ju inte det.

Nepp, bäst å gå ut en sväng me Bianca.. ha de gött..kram på dej. Helén.