Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 27 augusti 2008

Våga int prata om vågar!

DOM är opålitliga! Särskilt dom på VC, för dom visar vad man VERKLIGEN väger och int det man TROR att man väger!
Sen är det, det här med garderober. Hänger kläderna där för länge, krymper dom automatiskt. OCH det har inget med vikten att göra! ;-D Dom fungerar som dåtidens torktumlare gjorde, krymte kläderna, så köp ALLTID två storlekar större än du behöver innan du stoppar in dom i garderoben, för när du kommer på att du vill ha kläderna, då har dom rätt passform! OCH det har inget med all choklad och gofika att göra!


För jag är en alldeles normal kvinna i mina bästa år, bara ca två decimeter för kort, enligt vikten, men vad gör väl det. Som var på ett otroligt dåligt humör igår, med all rätt, man har rätt att vara det ibland. Försöker att tänka att andra har det mycke värre än jag, men ibland går int det.

Men jag är på ett mycke bättre humör idag! Mja...lite bättre iaf. Det regnar int idag, iaf int än, så jag har varit ute och plockat in lite svarta vinbär.........så jag kommer att inta ryggläge efter det här, den saken är klar! Men nu känner jag att jag gjort nått iaf. Och svartavinbärssylt i vinter kommer att göra gott!
Tack för uppmuntran, Helén och Herogumman sånt värmer! =D

Nu blir det vila!
Bye

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Tack för en så snäll kommentar - den värmde mitt i allt packbestyr!

Vilka härliga c-vitaminer du kommer att få i dig i vinter.

Vågen har jag förpassat till tvättstugan och jag har börjat uppskatta tjusningen med yviga plagg.

Kram Maud

japp sa...

Heeij.. wow.. bra att de e nån fler än jag som är såå otroligt kort för min vikt..undra om de gav en stop å väx då man var mindre.. istället gödde de en me proteiner å fetter.. inte konstigt man ser ut som en flodhäst nu..hihihihih..Tur man kan skojja om sånt iaf.

Jodå, både Celine Dion å Kurt Nilsen är bra.. ingen kan ju klå Celine.. hon e enorm.. men jag är allätare då det gäller musik.. även metallica för mej.. enda musiken jag inte gillar är opera, punk och heavy metal.. annars går allt hem, från ungdomspop till dansbandsrock.

Nu ska helanfelan sova lite, har jobbat natt..kram Helén.