Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 3 september 2009

Har egentligen....

....ingenting att skriva om idag, är bara rastlös. Så istället för att gå och vila eller nått annat onödigt, satte jag mej framför datorn....VÄLDIGT nödvändigt! ;-D

Liljan heter "Olina" och är köpt genom Bakker. Tog tid på sej att blomma, hoppas nu bara att den hinner blomma klart innan...vintern.

Har faktiskt varit duktig idag....man får säga att man är duktig, nu mer. Annat var det när man var liten! Sa man att man var duktig då, fick man allt veta hut! Men idag har jag varit duktig!
Städat.
Det händer int ofta i stugan, men jag ska ju få besök i morgon, så det är väl bäst att det ser ut som det bodde nån här iaf.
"Tanterna" från hantverksgruppen ska komma hit och vi ska äta smörgåstårta. OCH det blir spännande att se VILKA som kommer...hehe...det ÄR int alldeles säkert på att alla kommer nämligen.
Ni vet hur det är när det är för många fruntimmer ihop....oftast blir det en del smolk i bägaren så att säga. En är sjuk i flunsa så det vet jag, men sen......hm
Fast jag bryr mej int, det är mest andra i gruppen som har åsikter om hurivida man ska eller int ska komma. Jag tycker det ska blir roligt i vilket fall som helst, en eller alla spelar ingen roll.

Håller faktiskt på att längta hem, det känns mer och mer nu. Man vill komma i gamla vanor. OCH här är det ju KOLSVART på kvällen, gatlyserna släcks tidigt för att spara. Mörkrädd är jag int. Menjag har en del jobb när jag kommer hem oxå, trädgård där oxå, ja ja
Nä nu får det räcka, ska försöka vila.
Byebye

Inga kommentarer: