Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 22 september 2009

och HÄR har man...

....gått och köpt massor med nya hundbajs påsar.....OCH så är alla trasiga!!!!! Det är så man får en härdsmälta!
Det skulle vara nya miljövänliga påsar, nedbrytbara...billiga.
Det var väl det som var felet, dom var för billiga för att vara sant!

DET är ju hål i båda ändarna på påsarna!!! Man måste ju knyta en knut i båda ändarna för att fylla dom med nått...eller är det meningen att man ska TRO att man har tagit upp skiten, den får ligga kvar och gödsla kommunens parkområden, sparar in pengar åt dom där.....så kan det väl int vara?! Och man kan "återanvända" samma påsar?!

Nä det blir reklamation på torsdag när jag ska ner på staan! Nån jäkla ordning ska det vara!!
morrrr...

1 kommentar:

japp sa...

heeij.. de e bra..reklammera ordentligt nu.. för jag har me råkat ut för "skit" påsar av de slaget.. jäkla dåligt. Å har man då en stor hund, så inte tusan blir de "små" högar.. hm, man behöver ju "hela" påsen..hehe.

Joo, de e ju sant.. det blir alltid sånt hysteri av allt när det gäller stora hundar..jag orkar inte lägga mej i resonemanget i tidningen.. ser att såå många skrivit å hysterin är i full gång..allt annat än det som utlöst händelsen kommer upp, allt från PT.s sätt att skriva, polisens insats eller inte insats å allt annat jäkla dravvel, man blir så less..åsså dras ju alla andra schäfer- eller stora hunds-ägare över samma kam.

kan bara säga att dessa småhundar inte är skenheliga heller.. Ha samma respekt för alla hundar..visst blir det ju större bett av en schäfer, stor hund av annat slag, men oftast är de en mer "frisk i lynnet" hund än många små... Nee.. jag ska itne dra upp allt nu..blir bara irriterad.. å de ska itne du behöva ta.. Men du vet nog hur jag filosoferar..tokig som jag e..hehehe.

Hoppas det löser sig med er grannes hund.. trist då det är så.. hoppas inget hemsk hinner hända bara.

Allt bra annars då?
Krille åker på hockey i skee-let i kväll.. å jag hade velat följa, det är ju derby Lule-ske-å.. men inga biljetter fanns..å han har fått en fribiljett..hmmm..
jaja, jag får åka me nästa gång.

ha de så bra vännen.. kram på dej. helén.