Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 14 september 2009

Inte riktigt än...

....men snart ser det ut så här, det har börjat. Fast idag skiner solen och det ser ut som en vårdag! Tittade i rabatten här hemma på baksidan och såg att Tidlösan var på väg upp. Måste nog peta ner några på framsidan oxå.

Ja, som tur var....peppar peppar...så var det inte hårddisken som vi har som backup, som var trasig utan kontakten! Så allt är kvar och vi har gjort en backup från den för säkerhets skull. Jag såg ALLA mina foton och musik borta för all framtid!

sen så.....det här med dator....suck....JAG saknar den bärbara!!!! ALLT ser konstigt ut på den här! Gissa om jag har blivit bortskämd! Massor! =D Jag har ju en blogg till, som jag har haft längre an den här. Men jag har alltid tyckt att den är så seg, det tar VÄLDIGT länge för den att få fram det man skrivit. JAg testade den på den bärbara och OJ vilken skillnad, men tänkte jag, dom har kanske gjort om den, sidan alltså.....men icke, när jag kom hem och testade på DEN HÄR datorn, gick det lika sekigt som för, så jag har skällt på fel objekt! Det är DEN HÄR datorn som är boven!

Annars så slåss jag med tvätt och dammråttor idag. Kokat sylt på Aronia, ska bli intressant att smaka. Sonen tyckte det luktade blåbärssylt, fick flash backs från skolan och skidåkningen. =D Så vi får se OM det går att äta eller om det blir komposten nästa.

Nu är det färdigt skrivit.....måste smörja in mej med en tub Ipren, minst! Ryggen värker igen.
Vi hörs!
kram

1 kommentar:

japp sa...

Heeij.. oj, sån saft har jag aldrig smakat.. hoppas de var gott.

Trist me sega datorer.. usch.. inte kul.
Här sitter jag nu, tagit helg och är halft vaken/sovandes här på soffan.. usch, så trötter.
Hoppas allt är bra annars.. önskar en goo helg å kram på dej. Helén.