Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 19 september 2009

Lööördag....

....äntligen!
NU får jag kanske liite hjälp...för det är väl det lördagarna är till för??? Inte?!
Jag hoppas iaf få hjälp med dammsugningen, för det klarar jag int av än. Annars så kan jag gå raklång, både uppför och nedför trappan, stå på båda benen samtidigt UTAN att det svartnar för ögonen...så jag har kommit långt! Hoppas att det int kommer nått bakslag nu, bara för att jag skriver det här!

Aroniasylten blev toppen god...enligt mej. Måste försöka intala grannen i stugan att hon abselut vill fortsätta att låta mej plocka bär där!

Har varit på både promenadgruppen och hantverksgruppen i veckan, snabbt...eller väldigt långsamt, beror på hur man ser det. Korta stunder men svårt att gå. Har ÄNTLIGEN fått överlämna kassan till en annan i hantverksgruppen, så nu slipper jag det ansvaret iaf. Men hon ville int ta över gruppen själv, så vi får väl hjälpas åt.

Nja var det nå mer...vet att jag satte mej för att skriva ner nått, men DET har jag glömt...kan int vara nått viktigt iaf.

Kaffe och vila!
Ha en bra helg!

1 kommentar:

Nim sa...

Åhhh...stackars dig. Hoppas du fick hjälp i alla fall på lördagen och att du känner dig bättre idag.

Här är det toppenväder ute, tyvärr måste jag nog vara inne och städa ett tag. Vi (mannen) bytte garderober i helgen och det ligger kläder överallt.

Krya på dig nu.
Kram
Maj