Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 30 september 2009

En kvällssnabbis...

....för man kan liksom int sitta upprätt! Har sovit ungefär 4 timmar i natt, resten av tiden har jag legat och ojat mej, trodde ett tag att huvudet skulle släppa eller gå i tusen bitar! Somnade om vid halv sju i morse och vaknade igen kvart i åtta av en hundslick!

Som tur är har huvudet inte lossnat eller nått värre, men värken finns kvar lite dovt långt ini skallen. SÅ fuktigt har det väl int varit ute att sågspånet har svullit?! ;-D I huvudet alltså.....

Så jag har int orkat kolla och kommenterat på NÅN sida, det får bli en annan dag. Nu ska jag lägga mej och HOPPAS att sängen int ska snurra, för den har gjort det nu några dagar... Och att jag kan sova...
Näpp jag TROR int att det är svininfluensan, utan bara samma "hederliga" fibroskov!
I tisdags när vi var på fibropromenad, träffade vi en liten rolig farbror, han nåde bara till axlarna på mej! OCH jag är int speciellt lång i vanliga fall, just nu är jag kortare än vanligt pga värken.
Men iaf så påstod han att han hade haft "Vildsvinsinfluensan, så det så!" Undra om det är en särskild vildsint variant av flunsan?! ;-D
Natti natti

1 kommentar:

Nim sa...

Hoppas du känner dig bättre nu, jag har klarat mig undat med lite snuva. Men det är ju klart att värken följt med väderändringar.

Här är det frost och 3 grader +, ganska vackert med en frostig trädgård.

Ska in till umeå en sväng nu och handla, vad man nu ska hitta på för nåt. Måste ju ha gottis till idol, spännande att se vilka wildcard juryn väljer. Ska se om jag får några rätt.

Ha det bra
maj