Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 6 april 2010

Ojoj....

...så mätt jag är!!

Vi hade lunch hos en av "promistanterna" idag, lunch med demonstration av Enjo, igen. Ja produkterna är bra, men på tok för dyra!
Idag var det om kroppsvård. Vi fick fotbad eller handbad....OM jag ska vara riktigt ärlig så var det int liite ursligt! =D Och int kände jag om den ynka lilla droppen badtvål i vattnet gjorde nån verkan!? nä det var visst duschgel relax den hette. Relaxade var vi redan efter all mat! =D

Tre pajer, en kyckling, en lax och en på nån ost av nått slag, med sallad. Och INgrid hade gjort en gudomligt gott Morotskaka! Som jag hoppas hon skickar receptet på. Amerikansk Morotskaka med hasselnötter. Så efter det var man både trött och fnittrig!

Nää jag handlade inget idag, hade tänkt köpa en "Ryggtvättare", men när jag såg priset....359:- !!!!! För en halv meter fiberduk, då blev jag jädrigt snål! Finns säkert nått billigare på Åhlens eller Bodyshop!

Sen har jag ju sån tur att jag int klarar av deras kroppsvårds serie! Billigt billigt! Jag får utslag och känner av astman, så, så var det med den saken! Kan int tvinga på mej nått som jag int vill ha, här int!
Nä...tvingad blir man ju int, men man känner ALLTID att man nog skulle ha köpt nått iaf, hon har ju tagit sej tid att visa oss och bla bla bla......så är det ju med alla partyn av såna här slag!

Nä nu ska jag fixa en kopp kaffe, det ska jag väl få ner iaf. =D

Ha det och hoppas på mer sol snart!

Inga kommentarer: