Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 15 april 2010

Torsdag å hantverk

Vilken dag!
Först får man veta att allt flyg är inställt pga vulkanutbrott på mitt älskade Island!! Måste int ön försvinna i havet!

Sen så har vi haft så trevligt på hantverk idag! Vi behövde nog flytta och få nytt rum...trångt och varmt som sjutton! Men roligt har vi haft. Märkte just före fikat att vi surrade OVANLIGT mycke...så det är nog ett tecken på att alla trivs! Hoppas det iaf.

Sen gick Anne och jag och förstörde pengar! På City Guld....hehehe...jag köpte ett par örhängen som jag tyckte såg fina ut, men nu tycker jag dom sitter lite konstigt? Kanske en vana....jag lämnar ju int tillbaks dom!

Imorse såg jag nått som gjorde mej glad....ett fågelstreck av antingen svanar eller tranor. Bara ljudet!!
Sen såg jag att det börjat röra sej i rabatten! =D Det är nått på väg upp! Trots nästan halv metern snö framför!! Det känns som det är riktig vår!!
Bara känslan att kunna gå ut på sista rundan med Kiba, slippa täckbyxor, mössa och vantar. Slippa vinterjackan, bara det! Igår var jag på väg ut i birkenstock!
Man hör hur det rinner och skvalar i alla vägbrunnar! Och man önskar att hunden blev mer kissnödig av det, men icke, det är många ny fram tinade tuggummin! Det är bara matte som blir kissnödig! =D

Just ringde dotra, hon kommer hem i kväll! =D=D=D=D=D=D=D=D Hon ska jobba i helgen.

Nä nu ska jag sätt på hurran!

Ha det i diset från vulkanaskan! Just nu ser det rent mulet ut, fast solen lyser igenom!
Kramelikram

Inga kommentarer: