Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 11 april 2010

Vårtecken 3...

Jo...TVÅ MOTORCYKLAR!!!! Det är väl ett vårtecken om nått! Det låter så "fint väder när dom puttrar förbi" int bara +8! =D

Sen vårtecken 4...I Bodbysund, som ligger nånstans mellan Ske-å och Burträsk, simmade svanar och sjöfåglar! Det finns hopp om livet!

Vi har varit till Burträsk och hämtat ett skrivbord som dotra köpt på Blocket. Och världen är liten! Dom som sålde skrivbordet,hade köpt huset av Mats kusin...plus att jag faktiskt har en cd med den här killen! Han och kusinbarnet hade eller har fortfarande ett rockband, som jag tror hette Pharaschooters. Är int riktigt säker på namnet. Sen började vi fundera så smått om killen även har sprutmålat våra köksskåp i stugan.....

Nu har vi bearbetat altan så det går faktiskt sitta ute och dricka kaffe! Och där kommer jag at befinna mej i veckan OM det blir väder, bra väder, väder blir det alltid!

Möte här om dan en hundägare, och det blev tal om snö och väder. Han sa: "Har vi TUR får vi behålla det här till midsommar" och pekade på snön!...öh...va?!...sa jag. " Ja man måste se positivt på allting" svarade han..... Du menar, det blir mindre att klippa och mindre mygg??? sa jag. "Precis!"

Ok...visst ska man se positivt på saker, men tilll midsommar?!? Jag har räknat med snö till sista april, det räcker väl?! Längre och jag blir nog skogstokig!!!

Så TÄNK POSITIVT...snön kanske smälter fortare då!!

Ha det i solvärmen!

Inga kommentarer: