Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 9 april 2010

Vårtecken 1...

...och 2..
Vi börjar med det första, trevligare sorten!

Det går int längre att gå där man gick i morse! Gångvägarna är översvämmade på vissa ställen! OCH det är ett bra vårtecken! Plus att man ser att grannens staket eller häckar håller på tina fram!
Visst det är skit väder idag, kanske det är därför jag är små ilsk.....
Mja jag tror int det, för jag var det int, innan jag gick ut!

Vårtecken 2...
alltså jag håller på gå i taket!! ALL denna hundskit som, hundägarna formligen skiter i att ta upp!!!
Jag är hundägare själv och tar upp efter hunden! Visst, man kan glömma bajspåsar, och när det regnar och hon sätter sej i höggräset är det omöjligt att ta upp. Jag tar ju t o m upp efter andra hundar!!

Men dom där som står brevid och hunden lägger ett "ton" mitt på gångvägen och sen bara går där ifrån!!! Och all skit som kommer fram under snön nu, DET kan int vara "glömt bajspåsar"-skit! DET ser för jävligt ut rent utav sagt!

Det sitter uppe påsar som man får gratis, finns bajstunnor nästan i varje korsning...ska det vara så svårt?!
Tycker synd om dom som ska vårstäda alla kommunens gräsytor. Att ta upp efter sin hund, är ju för allas trevnad! DJUPSUCK........

Hoppas jag ser nått bättre vårtecken i helgen, nu måste jag ha kaffe!

Ha det!

Inga kommentarer: