Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 5 september 2010

Söndag i september

September ja..... Jag gillar hösten faktiskt, så länge det int regnar. Men just nu håller jag på bli liite smått tokig!

Direkt man slår på tv eller radio så möts man av en gingel av VAL propaganda!!!
"Piggare Skellefteå" "Bättre vård åt....." Fler jobb" "Vi ska bygga botniabanan klar" " NÄ för det SKA vi!!"

OOBLÄÄÄ!
Jag tror int på nån av dom! För hur det än är, så kan man int sänka skatten hur mycket som helst, OM man ska kunna genomför allt det dom lovar! OCH det dom lovar brukar int gå igenom förrän just före nästa val......eller hur?

Jag är så less!!! På att höra allt om valet, det står mej upp i halsen. Om man kunde plocka i hop det som man tycker är bra från varje parti, för alla har nått som låter bra. Och göra ett parti av det.

Som tur är, så är det inte många veckor kvar tills det är val....får väl lyssna på cd eller spotify. Som tur är håller dom bara till i svt!

Nog om eländet!

Emma har varit och handlat på IKEA och jag har beställt en del grejer! hehehehehehe...mycke vill ha mer!!

Hoppas jag får det till helgen, när Mats kommer hem. En lampa som jag är mycket nyfiken på!
Här har det skruvats idag, NU är staketet uppe runt verkstadsaltan! Gick som en dans och inga svordomar!! =D
Kiba har fått sej en höstklippning. Syns nästan inte, men sophinken blev full! Men jag är liite less på klipparen! Den går tillslut inte klippa med, utan måste rengöras stup i kvarten! Och klippa med sax orkar jag inte! Undrar om det finns nån bättre variant?

Nu ska jag ta en promix med Kiba i det fina hö...ja det ÄR ju mulet men, varmt +15 det är man inte bort skämd med! =D Kanske ska ta kameran med det kanske dyker upp nått intressant.

JO...jag har hittat en lilja som jag int vet att jag satt eller vad det är! Hoppas den hinner slå ut så jag får fota den!

Bye bye!

1 kommentar:

MissEllie sa...

Är snart tillbaka snart!! :)