Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 29 september 2010

Då var man lite fattigare då....

....och ett antal plastburkar rikare!

Har haft Tupperwareparty idag och hur man än bär sej åt, blir det alltid nått som hamnar på listan!
För att int tala om värdinnegåvor, "hur mycket gästerna har köpt för-gåvor" OCH ifall nån vill ha ett eget party...då hade jag fått en gåva för det!
Och Kerstin som är försäljare, vet hur "förtjust" jag är i dessa gåvor!! HAHAHAHHAHA! NÄÄ det är jag verkligen inte!
Bruka lyckas förhandla mej ur det, men....int idag. Så jag behöver ett nytt kök med fler skåp! Gärna i stil med färgen på burkarna....fniss

Vi hade iaf väldigt trevligt! Och lagom många blev det, så man hann prata med folk.

Så just nu känner jag mej ganska så tom i burk...bollen.
JA vi hade ju lotteri oxå! Jag fick dra först eftersom jag var värdinna. Bra tänkte jag, för jag brukar aldrig vinna. JO pytt! En BURK!! =D Att ha smörgåsgurka eller oliver i...kan ju vara bra att ha.

I morgon blir det hantverk...hoppas jag int somnar....

Nu ska jag se MITT favoritprogram...nää det är inte Idol, det är SUPERSTARS!!! =D

Byebye!

Inga kommentarer: