Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 14 september 2010

Promenaddag

Kanske inte rätt bild...men det känns så, som jag klättrat över en gärdsgård eller nått! Otränad...SÄKERT! =D
Det tråkiga är bara, att jag oftast får gå själv. Jag går en kortare sväng pga att mina knän int riktigt vill vara med. Och går jag för långt, så då blir det inget mer promenerande i veckan. OCH det skulle ju vara dumt!
Nästa gång ska jag försöka komma ihåg att ta med MP3:n och lyssna på lämplig promenad musik...HÅRDROCK!!
DÅ blir jag nog liggandes i flera veckor om jag ska gå i den takten! =D

Köpte ett halsband av pärlmakerskan Ywonne, hon reade ut det hon gjort i sommar. Man får nog börja ha med storplånboka varje gång!

Det är skönt att komma in i gamla gängor igen. Rutiner. På torsdag blir det hantverk igen, måste nog ringa och kolla om det är nån som är där.
Och det är alltid roligt vara ner på stan efter sommarn. För man vet aldrig vad som finns kvar av affärer eller om det finns nya, om de har flyttat så man ska springa runt och leta!
Såg iaf när vi var ner som snabbast på Clas Ohlsons för nån helg sen. Att Apoteket ska öppna i CK, där Twillfit har varit...undra vars dom har tagit vägen då???

Sen måste jag ju på nya fiket "Cup of Love" och köpa muffins!! Ja köpa te oxå på Anderssons.
Och lite onödiga höstblomster att ha ute. Och jag undrar fortfarande VARFÖR det inte säljs Penséer på hösten oxå??? Dom klarar ju lite frost.

Idag blir det inget städ ryck! Utan vila.

Vi hörs!
Kramen

Inga kommentarer: