Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 30 september 2010

HJÄLP vad HAR...

...dom gjort med Åhlens!?!

Jag gick in där idag och.....hjälp, jag hittade nästan int ut!
Övervåningen är borta! Och är du karl kan du glömma att gå på Åhlens och handla. Bara damkläder!
Det kändes trångt, lågt i tak och som ett billigvaruhus!
Hoppas verkligen att det blir bättre! NU är det bara rörigt och mörkt, nä int riktigt, men eftersom dom tagit bort utgången ner mot älven, så är enda ljusinsläppet från gågatan.

Jag blev mycket besviken.....

Varit på hantverk idag och fikat, det var vad vi orkade. Alla lider visst av kronisk trötthet!
Var in på Clas Ohlsons och köpte lådor att ha allt det jag hade bak dataskärmen....
Var oxå in på Bodyshop och köpte en "trasa" man kan tvätta ryggen med, ja hela kroppen så klart, men man kommer åt där man int når.

Har benvärk nått så infenaliskt!! Mitt höger knä värker, mitt meniskknä, har väl gått för mycke.
Nu ska jag gå ner och vara trevlig med min gubbe!
Byebye!

Inga kommentarer: