Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 16 september 2010

Ikväll...

...får jag nog det jag beställt från IKEA...om Mats kommer ihåg att få med sej det från Umeå!
Nu minns jag ju int vad jag beställt, men en sån där lampa iaf, det vet jag...eller nått liknande.

Idag har jag varit på hantverk.OJ vad man blir slut av att träffa folk!!!
Eller kanske berodde det på att vi letat och plockat ihop saker som fibro ska ha till loppis i helgen. Eller beror det kanske på att jag sprungit på stan?? Troligen alltihop!

Har iaf köpt blommor till köksfönstret, Vårglöd, nån typ.... och lite att sätta ute, SOM snart fryser bort....
Jag hittade flera Sainta Pauler som var så söta! det får bli nästa gång. Dom såg ut som vårvivor!

En del present köp blev det...hehehehehehehehehe

OCH CHOKLAD! Jag har varit utan choklad i en vecka nu OCH jag har banne mej abstinens!!!!!
Igår var jag på väg att blanda kakao, socker och mjölk!

Nä...det var väldans trevligt att träffas igen. Och det ska bli kul att komma igång med pyssel och skvaller stunder!

Men nu måste jag lägga mej raklång och vila ryggen!

Kramen på er alla!

1 kommentar:

Pockethexan sa...

Låter ändå som en härlig dag fast man måste lägga sig o vila efteråt, känner helt igen mig för så är det jämt för mig!

Hoppas att det är lampan på bilden som du får för den är super fin!
Dottern köpte nämligen en sådan i lila o den lyser så fint o det blir väldigt mysigt sken i hela rummet!

Lycka till med dina saker o hoppas att du får ordentlig med choklad!

Kramis!
<;D