Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 12 september 2010

Test!

Hurra det funkade!
Tror den här datorn är mye smartare än gammhärken jag hade!
Eller så känner bloggen igen vars man hämtar korten!
Gick att hämta korten från servern...sen får vi se om det går att få in kort av det jag lagt in på den här datorn...

hm.... ja, nu blir det till att börja röja undan först i tvättstugan, så man får ner fötterna! Och sen hela huset...hehehe. Men jag ska sätta NÅN i jobb!!

Nu vill jag ha kaffe!
Byebye från ett regnigt Skellefteå!

1 kommentar:

japp sa...

Heeij.. regnar de fortfarande i Ske-å? Här är de uppehåll, men jag tror de är nära iaf.

Joo, de e svindyrt å hålla sig efter såna kurer, å helst om man ska köra recepten helt å hållet.

Nu e jag lite mer improvisatör då de gäller sånt, jag går utanför ramarna, hoppas de håller iaf..jag gillar inte recept så mycket, brukar bara köra lite basen, eller grunden efter recept, sen kör jag på..=)

Hoppas allt är bra me dej å att du fick hjälp me din tvätt å röjning. Massor me kramar.. Helén.