Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 26 september 2010

Vilodag....

...nja tror inte det!
Vi for hem efter lunch nångång. Och då hade vi hunnit ta upp potatis, morötter och sallader.
Det var kallt i natt! Så potatisblasten frös, så det var lika bra att göra jobbet nu.
Ja Aronian följde med hem, så bären är nu rensade och i frysen.
OCH det väntar jobb här oxå! Ibland ångrar jag att vi satt en pil mitt på gården...men bara i bland. Hoppas det håller sej torrt i veckan så man kan börja ta ihop löven. Jamena....det är ju en hel del kvar liksom....
Trodde jag skulle hinna ta kort INNAN rönnen tappade löven! Men icke! Skulle ha tagit innan vi for...i regnet!
Ja jag glömde ta av en blomma i stugan oxå. Minnet!

Men nu har vi iaf gjort vinter i stugan, vilket innebär att egentligen är allt som förut. Det är bara utvändiga saker som är gjorda. Blommor bort plockade och kastade i komposten. Vattentunnor tömda. Men trädgårdsmöbeln står framme....hehehe....vi ska ju dit fler gånger innan snön kommer..hm hoppas jag.

Till veckan ska jag visst ha tupperware party, blev det bestämt....känner mej lite tagen på sängen, men det är väl lika bra få det gjort. Men hur jag ska hinna få hit nå folk, det vete sjutton!

Sen blir det intressant att se OM textsnittet och färgen följer med när jag lägger ut det här! Det har inte gjort det dom sista gångerna! Har iaf skrivit med Verdana och röd!
Och just nu går det visst int att spara eller publicera heller!!

Bye bye !

Inga kommentarer: