Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 6 november 2010

Nu har vi "namnsdag"...

(vet inte vem som tagit bilden)
...ALLA vi som är Helgon!

Vaknade till att det var VINTER! Nästan iaf.... Kallt -9 och sol, hoppas nu verkligen att det stannar kvar, snön alltså och det får gärna vara lite kallt oxå. Har mindre värk då.

NU är vi fulla huset! Karl, barn och tillbehör...hehehehe...tjej heter det visst.
OCH det är fullt i köket!
Kommer nog att ta ett tag innan jag har vant mej igen.

Har klippt Kiba igen och det blev som förra gången en full sophink! Men jag håller på bli knäpp på klipparen!!!! Den klipper inte håret utan glider bara uppe på! Nu har Kiba nästan som pudelpäls så jag vet att det kan vara besvärligt. Men när man måste ta i sär den stup i kvarten och rengöra den för att kunna klippa klart. DÅ blir jag tokig!! Vill ju klippa medans jag ORKAR klippa! Som tur var fick vi hjälp av Emma idag! Det blev både med sax och trimmer!
Kiba har nog börjat få vinterpäls så det är därför det är svår klippt. Ska iaf titta efter en ny trimmer. OCH höra hur mycket dom tar, dom som startat hundtrim uppe på Arken, Solbacken...bara så man vet.

Skulle förbi farfars idag...men dom hade hunnit bort! Snopet.... så vi tittade in hos svägerskan Marianne och alla valparna! Dom är så söta! Och busiga!

Nää nu ska jag försöka vila bort huvudvärken!
Byebye!

Inga kommentarer: