Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 16 november 2010

Oj så det kan gå!

Kanske det blir en liten sån här till våren!
Har haft kontakt med uppfödaren och dom ska ha valpkullar till våren.
DÅ blir det roligt!! =D
Undra vad Kiba kommer att säga? När hon int längre är ensam, hoppas att det går bra!

Idag vart det en kort promenad...det värker ta me.....överallt utom på nästippen!
Tror det var en "odag" för fler än jag. Dom på kyrkanscafe måst ha fått en härdsmälta!
Vi var först, men fick maten sist! Hälfet glömde dom bort och när dom fick mat, var det kall, fel mat.
Ja alla dagar kan int vara bra dagar!

Nu ska jag vila och planera valpköp!
Byebye!

3 kommentarer:

Laila sa...

Härligt med valpköp:))Inte alls lika härligt med värk. Stor mjuk kram från mig. /Lallis

Anonym sa...

Vad roligt med en kompis till Kiba:)Lycka till och hoppas att allt går bra.Ja det är inte roligt med den här värken.
Vi ses väl på Torsdag hoppas jag.
Kram Anne

Anonym sa...

hej! Vad himla kul med en valp! Blir spännande att höra hur det går!Blir mkt smått på Frostgränd!Kom på att vi inte bokat nån skrapträff!!! Har så mkt tankar i huvudet så..hoppas jag landar snart!Fredag em. är det en dålig dag för dig?Har jobbat ,men ska väl bara sova till ca.12. Annars så har jag en skit vecka till veckan...men kan annars tor em till veckan el. mån den 29 el. 30?Annrs kanske vi får ta det efter maten nån gång? Tell me!Herreguud så kallt vi har...inte undra på att du får mkt värk! Kramis