Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 8 november 2010

Så mycket bättre - 03 - Mikrofonkåt - Petra September


Ett av de bättre programmen som sänds nu i höst!
Är så jäkla imponerad av hur OLIKA låtarna låter när en annan artist sjunger! Di Levas låtar är ju riktigt bra...t.ex. han har väl inte direkt hört till mina favoriter. Ja int Petter heller, just för att man inte riktigt HÖR vad som sjungs när dom rappar.

Sen...blandningen mellan artister! Både i ålder och genre. Från Lill-Babs till September, jag tycker det är enormt bra!

En annan låt som faktiskt Petter gjorde riktigt bra var "Stockholm i mitt hjärta" ! Den hör till favoriterna!

Nu till nått annat! VARFÖR stavas GENRE som det gör???? Det uttalas ju "Changer" JÄKLA franskan!! Jag tycker att vi ska försvenska ordet!

Här är det just nu -9 klart och sol...det är vinter, ett tag iaf! =D

Nu ska jag baka kaka!
Bye!

Inga kommentarer: