Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 10 februari 2011

Långkalsongdag

Ja...verkligen! -25 i morse när man skulle ut med hundarna, försökte med tankeöverföring ATT vi INT skulle gå ut, men det funkade int! Fast när man väl är ute och igång så känns det faktiskt överkomligt.

Det var värre att stå och vänta på bussen!
Har varit ner på hantverk idag och hälsat på. Trevligt som vanligt...hehehe...Blir alltid lite tokprat. Den här gången om tangatrosor, som nån missuppfattade och trodde det var "tanktrosor" Ja vad man ska tanka i dom DET låter jag var och en ha en egen uppfattning om! ;-)

Fick iaf göra klart mina julkulor, som skulle ha varit klara föra jul...bättre sent än aldrig, dom kunde ju ha varit sålda!!!

Även handlat in nya saxar. Vet inte men, vi har racklat bort två saxar nu, en i stugan och en här hemma. Dom bara är putsväck!! Men 29 spänn för tre stycken är ett överkomligt pris om dom ska försvinna stup i ett! Blir intressant att se om den dyker upp när Robert tar sina grejer till Piteå! ;)

Här hemma hade det varit lugnt och tyst iaf, men nån av vovvarna tycker tydligen att mina blommor i fönstret behöver ansas!! Plattare Sainta Paula får man leta efter!!! Vårglöden är på väg att få samma form!
Ja...jag borde ju ha kommit ihåg hur Kiba var, hon satt ju i fönstret! Så det blir inga blommor där på ett tag.
Ja, sen så var det en del kisspölar och bajs som nån hade lämnat efter sej! Kiba "pratade" hela promenaden sen, jag tror hon klagade på Lilla syster.

Måste ta mej en värmande tekopp tror jag, jag är som en isbit! Dom som känner mej, vet att jag har fruktansvärt varma händer i vanliga fall....dom ÄR iskalla nu!!!

Byebye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för idag:)) Ja vad roligt vi hade idag,skrattar bara jag tänker på tanka.
Ja det är så med dom små vovvarna,dom passar på när du inte är där.Snart är valp tiden över:))
Vi hörs.
Kram Anne