Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 15 februari 2011

Tror jag håller på ....

...bli galen!!!

Jag har börjat med nått SOM min son egentligen skulle få göra själv!
Städa bland annat, nä int det utan fixa så han får kläder till Piteå!
Tror jag ringer till hon den där som brukar vara i Äntligen hemma, som nu har ett program, SÄLJ ELLER SLÄNG!

Har ju ingen aning om vad han vill ha dit eller vad som ska slängas! Men kläder måste han ju ha, så jäkla kallt som det är nu! Ja jag tror ju int han springer om kring i bara mässingen, men det kan ju vara bra att ha nått att byta om , så man får tvätta!

Hoppas han slår en pling idag så jag får "disskuter ve han" hur, vad och när.
Mats ska nämligen till Piteå i morrn på jobb (läs fest), så han ska ta med sej det nödvändigaste som....TV och kläder!

Sen hoppas jag dom kommer hem OCH plockar med det som ska dit!

Ja och kallt blev det, och ingen promenadgrupp med fika blev det heller...
Vi hade -28,9 i morse, hundarna ville inte vara ute speciellt länge...tror dom "tjuvhåller" sej idag!
Jag har däremot hittat mitt superunderställ, så dom kommer inte undan!

Ja..nu har jag iaf fått skriva av mej. Ska fixa lunch, nått varmt, soppa eller gröt får det bli.

Byebye!

Inga kommentarer: