Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 7 februari 2011

Lucy I´m Hooome

"Lucy I´m hooome"
"I am not Lucy...."
"I know that...It´s a reference to an old TV...Never mind open the door!"
"I will summon the doctor...."
No No come on I´m fine....back being myself. Just open up!"
I cannot be certain you are back to being yourself. You referred to me as...Lucy"

Hallå!
Här har det blivit lite snuvigt, men troligen är det en helt vanlig svensk förkylning och ingen svin eller H1N?
Men...man känner ju sej lika dålig för det.

Mats mätte ju snödjupet i stugan och det var ca 85 cm...OCH det var faktiskt nästan lika djupt här, ca 75 cm OCH vintern är int slut det lär komma mer snö!

Idag har jag haft herrbesök igen! =D Fönsterkillen. Vi ska nog byta alla fönster, fast det beror ju lite på priset. Det är så "räligt" att torka fönstren och det inte syns att dom är rena! Det är isolerrutan som antagligen har börjat läcka, så fönstren ser alldeles dimmiga ut!

Och han fick två nyfikna vovvar runt benen! =D Dom hade nog velat att han skulle stannat längre och helst busat med dom.

Ja...det har int hänt så mycket mer idag.
Imorrn ska jag försöka ta mej på promenaden, iaf gå och fika , så hundarna får lite ensamhetsträning! Plus att jag håller på längta efter människokontakt! JA jag har ju Mats, fast man är ju van att göra vissa saker på veckan OCH dom sakerna längtar jag till. Hantverk t ex, ska åka ner på torsdag och vara där en stund iaf...om jag nu int får nån osvensk förkylning innan dess!

Jo....det är från STARGATE det som står i början...

Byebye

Inga kommentarer: