Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 3 februari 2011

Vilken trollskog det blev!

Trodde jag såg i syne när jag tittade ut i går eftermiddag! DET såg ut som om alla lövträd hade blivit jättestora enbuskar eller barrträd!
NU önskar jag att jag hade haft en bättre kamera att ta kort med! Men det gick hyfsat.

Så här såg varje gren, varje grässtrå, ja varje sak som var fri från snö ut. Och det ser ut som barr, små iskristaller.

Och nu ja nu snöar det igen!

Har faktiskt varit ner på schtaan idag! Måste ju träna hundarna, eller rättare sagt Yuki att vara hemma. Kiba kan det ju redan. Var borta ca 2 timmar.
Var på Björkis och köpte ett nytt halsband till Kiba, i blått, hon blev väldans fin! Även två matleksaker, såna man fyller med mat. Hundgodis och två leksaker som ska få följa med när vi är på promenad, som...träningsredskap.

Ja sen var jag ju och köpte nått alldeles livsviktigt...TE =D på Anderssons! Ett ½kg!!!! Nu ska jag väl klara mej ett tag!

Och när jag kom hem var det lugnt och stilla...ja int när dom fick syn på mej vid förrådet, men jag hörde dom int förrän då, så det bådar gott.

Har int gått så långa promenader idag, mina stackare fötter värker! Och nu har det ju kommit så där lagom med snö oxå, så det blir moddigt att gå.
Får se hur det är i morrn. Robert och Linda kommer troligen förbi då ist för idag. Sen ska han visst som det hördes stanna hemma och packa det som ska med till lägenheten. OCH DÅ ska jag legg ve! Och snöra det som int ska vara kvar!
Vi har som börjat planera vad vi ska göra med rummet liksom...tapetsera! Det sitter uppe samma tapet som när vi flyttade in -78!!! Han har vägrat tapetsera om! Det sitter en grön medaljontapet där, ja den håller väl på vara modern igen! Men den ska bort!!!! Och jag vill flytta tillbaks bokhyllan, som nu står i vårat sovrum, full med dammsamlande böcker!
Sen blir det väl att fixa Emmas rum, hallen osv osv....
Men en sak i taget.

Nää nu ska jag börja med middan.
Byebye!

Inga kommentarer: