Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 8 februari 2011

Mina stackars små....

fötter!!
Ja det är slitsamt att gå och fika med "promenadtanterna" ;)
Men OTROLIGT härligt att få träffa nått annat än hundfolk!

Efter det så blev det en "fotdödare" låångpromis längst skoterspåret! Ja jag får skylla mej själv, men jag tänkte på vovvarna.

TUNGGÅTT så ini norden!
Träffade en granne när jag kom hem och han berättade att det var plusgrader i solen, så det förklarade en del!
Int konstigt att jag längtade efter en kaffekopp baki väggen!
Måste nog se till så det finns en stol att ta fram på altan.
Det om nått måste väl vara ett tidigt vårtecken!

Ska testa hur spåret är på morgonen, om det är hårdare då.

Det gick visst int nå bra för Anja Pärsson idag, ingen medalj har jag hört inne på FB.
Jag är bara glad att dom tar sej ner helskinnade!

Nää nu ska jag se "Lucy och gänget" ;)
Kaffe och Stargate!
Byebye!

Inga kommentarer: