Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 3 mars 2008

Blää.....

.......nu har jag åkt på en riktig förkylning, tror jag, man vet int med dagens förkylningar. Dom kommer och går som dom vill, ingen ordning! Vi har varit snuviga omvartannat, sen jul nångång, bara bytt av varann. Men aldrig haft alla symtomer, antingen bara halsont eller huvudvärk, sen lite täppt i näsan, sen tillbax till början. Men nu har jag TAKDROPP!!! hinner nästan int snyta mej! Ont i kroppen, men jag tror int att jag har nån feber.

Och i morrn är det promenad..........får se hur jag mår då. Kanske går och fikar bara, om jag orkar. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, se på tv, och fröhoppningsvis orka ut med Kiba en sista gång för kvällen.

Jag "gruvar" mej för att gå i säng! Det brukar vara så svårt att ligga när man är täppt i näsan.
Nää nu ska jag släppa ut Kiba på baksidan, så hon får jaga råttan, hoppas hon skrämmer slag på den!!!
Natti natti.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e inte ensam. Åkte på en dunderförkylning! Har beställt näsdroppar med pappa, annars vet jag int hur jag ska överleva veckan >.<

Har suttit 5 timmar med lingvistik idag, gått igenom alla dom där power point"arna" jag skrev ut sist. Vettetusan om jag blev nå klokare.
Nu ska jag ta en dusch, sen på middag hon Annelie. Hon ville bjuda ^^

Kram och hej
Dottra