Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 11 mars 2008

Folk är konstiga..en del...

Ibland undrar jag vad folk tänker med.......inte är det med cemetklumpen innanför skallbenet iaf ;) Oftast tror såna människor att man är tankeläsare!
Har varit på fibropromenad idag. När vi sen träffades på kyrkans fik, skulle vi bestämma OM vi: 1, skulle ha middag på torsdagkväll, 2,vad vi skulle äta.
Och då säger dom och tittar på mej "Har du inte beställt ? " SKULLE jag beställa??? Det var det ingen som hade talat om, var det BARA för att jag fixat kvartersgården!!! >:@
Ja så nu vet dom ju inte om vi hinner få nån mat........SKITSAMMA!!!
Och att det ska vara så jäkla svårt att kunna ta reda på hur många som ska vara med och vad vi ska äta.......tidigare. Jag har ju bokat kvartersgården sen länge. Ja ja.......


Sen kan man ju verkligen bli sur över vädret! Det spöregnade igår!! Så när jag skulle ut med Kiba på kvällspromenaden, gjorde vi en tyst övenskommelse: Kissa, sen in! Och idag tinar det utav bara sjutton! Plus 5 grader!! Man behöver sjöstövlar för att ta sej ut från kvarteret, bussgatan är översvämmad. Hoppas nu bara att vi får ha NÅN snö kvar till Påsk!
OCH att traktorn kommer i afton och skrapar vägarna!! Annars vet jag int vad jag gör! För frys det här, ja då blir det "roligt"........det är bara att följa bilspåret ut från kvarteret och hoppas på att man int hamnar hos nånannan granne!

Nää nu ska jag.......ja vad ska jag göra???? Spela mahjong kanske.....
Ha det och drunkan int!!!

Ps fick meddelande om att maten är fixad Ds

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja detta väder.Barnbarnet ska åka skidor på dagis tre veckor framåt,dom måste nog ha flytvästar på sig så dom inte drunknar.ha det bra och så syns vi på torsdag. Kram Anne