Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 2 mars 2008

Vasaloppet, skidskytte och svordomar!

Hej!
Tur iaf att man int behöver stiga upp i ottan för att se vasaloppet, det räcker med att se målgången! Och man har inga vallarproblem heller. Det verkade vara bakhalt för dom som åkte. Och spåren var dåliga, klagade dom som var på 10 000 och längre bak........Norrmannen som vann, Aukland klagade int så mycke, han var över 3 min före sin bror, den andre Aukland. Det blev iaf en svensk på tredje plats Jerry Ahrlin, den ständiga tvåan i vanliga fall. Undra vars Fredriksson hamnade???
Det har varit skidskytte staffet-mix oxå.......men det gick int så bra, 9:de plats med 13 skott och 2 straffrundor.

Annars så har vi fått upp nya lampan, under en del svordomar! =D Den blev bra tycker jag, men perfektionisterna i huset hittade en del att anmärka på. Det var visst snett nånstans och ljuskopparna var int lika höga, iaf en av dom. Men jag är nöjd och hör sen!!!

Sen har vi hunnit prova smörgåsgrillen. Liite för nyttiga bröd tror jag, dom blev liiite torra. Man ska nog int vara alltför nyttig jämnt! Framför lite kalorier!! Men int alls svår att använda, så jag hoppas att den används.


Just nu sitter jag och skriver och väntar på svärfars. Vi ska fira Robert på hans 22:årsdag. Fyller egentligen först på onsdag, men då är ingen hemma. Så det blir tårta idag ist. Har gjort tårtan klar.......kommer dom int snart??? Jag håller på vara kaffesugen!

Ha det!

Inga kommentarer: