Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


lördag 22 mars 2008

Varje gång.....

jag går ut börjar det snöa! Så jag har stannat inne idag!

Men Mats och Emma har varit ute på skotertur. I snålblåsten, fast det har faktiskt lyst sol liite, har t o m droppat från taket.
Men jag har fått sån jäkla värk, tror det beror på att det fortfarande är rått i huset. Tre dagars uppvärmning räcker nog inte. Kände igår hur det började värka i fötterna, för att sedan sprida sej i hela kroppen. Vaknade med ryggont. Hoppas nu bara solen får lysa ordentligt nåra dar så man får sej lite värme....ute, med kaffe å fika! =D

Har iaf fått lite gjort idag. Avfrostat frysen OCH den var i stort behov av det, vi fick int in glasspaketet!
Sen har vi varit till stan och handlat "det vi glömde" =D Och ibland kan det vara bra att glömma, för att sen komma ihåg nått annat....klurigt värre.....iaf kom vi på att vi skulle köpa nya rullgardiner till rummet, för dom håller på att ramla ner. OCH ........hehehe...dom kom upp ganska smärtfritt, bara lite svordomar.

Grannen har varit in på kaffe och en pratstund. Länge sen sist.
Nä nu ska jag leta rätt på ett par tjocksockor, se om det finns kvar nå kaffe, sen ska jag lägga mej och vila en stund och läsa "Bara Odd" av Koonzt, int världens lättlästa bok, men jag ska ta mej igenom den.

Ha det!

Inga kommentarer: