Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 21 mars 2008

Äntligen i stugan!

Äntligen, äntligen vad jag har längtat hit! Att få sitta bakiväggen och dricka kaffe........men just nu är det rena aprilvädret! Det toksnöar ena stunden och skiner sol nästa! =D
Emma följer med nåra dar,sen börjar väl hon längta till stan igen. Men nu ska vi njuta iaf.


Blev firad igår av familjen. Fick en massa choklad, en panna med lock som funkar som durkslag, och en recept hållare. Sen ska jag visst få blommor av Robert.........som sitter fast......fniss. Syrran och brorsan ringde och grattade. Och som vanligt sjöngs det: "Ingen förstår hur dåligt jag mår, ingen förstår min oro" ur Lejonkungen, det har blivit en tradition! Plus att det sjöngs på koreanska........och det kan jag int stava till, men det låter som: släng dej i kyrkan, tame......... eller nått =D

Har just tagit en sockerkaka ur ugnen, så det luktar mumma här inne! Tror jag ska ta mej en kopp kaffe!
Ha det och GLAD PÅSK!!!!

Inga kommentarer: