Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


fredag 4 april 2008

GRRRR!!!

Kan bara tala om att Posten HAR tappat bort vårat paket! Dom tror att dom "råkat" skicka tillbaks det! Det är tame.......inte klokt!! Vet int om jag ska skratta eller gråta!
Hon på posten lovade att hålla koll till veckan om det kommer tillbaks hit upp. Om inte skulle vi få beställa nya grejor till datorn och posten skulle stå för det........känns ju bra, men.........


Nää nu ska jag sova!
Natti natti

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Det är inte sant. Har varit med om att paket som jag skickat kommit bort - vad håller dom på med på posten!

Hoppas de kommer till rätta!

Hälsningar Maud

Carpe Diem. sa...

Carpe Diem sa....

JA visst blir man förbaskad! Nu är det bara att hålla tummarna.

Mvh Kerstin

Gårdsromantik sa...

Hej!

Jag trodde att mönstret var med på länkarna?

Skall kolla ochh hör av mig.

Kram Maud