Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 21 april 2008

Nu är det gjort!! =D

Jag har satt om blommorna! Äntligen, för det är geggigt,dammigt, båsigt och jordigt sjåå!! Bara att hitta krukor och fat som passar. Men som tur är ha det "blitt väder" här, så det har gått att stå ute och plantera om blommor! Lycka!! Om nån tycker att jag är sen med att plantera om, så kan jag ju säga att jag är OVANLIGT tidigt ute. Blommorna kommer att få en chock! Kanske därför dom delade på sej och vart fler??? Rymningbenägna????

Har varit på en långpromenad med Kiba och önskar att det sopades, snart på gångvägarna, även om det int har tinat bort all snö! Vi har ett privat grustag inne och dammsugarn går förjämnan. Men som tur är glömmer man det när man går ut och sätter sej i solen!


Kaffet är klart och jag ska sätta mej vid tv en stund och slappa.
Ha det!

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vad skönt att ha det gjort - inge kul!
Jag väntar till jag kan hålla till utomhus.

Kram Maud

Nim sa...

Hejsan!

Känner verkligen igen mig i mycket av det du skriver om hur du är. Kanske vi som är sådana blir mera benägna att få värk. Hé vá kul o läsa hé du há skrive, já titt no in fler gången.

Hälsningar från en umebo som ha föddes opp i inlande in´t se långt från skellefté.

mvh
Maj

Anonym sa...

Va trevligt,själv har jag bara kommit så långt som att titta på blommorna på buketten.Men det lilla jag ska sätta går ju fort.Har ju min lilla balkong och det behövs ju inte så mycket.Vi hörs Kram Anne