Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 13 april 2008

Söndageftermiddag

Hallå!
Det snöar igen....suck....det var ju så fint igår. Nu tycker jag det räcker med snö. ÄVEN om jag tycker om när det är mycke snö och kallt, så vill jag ha vår nu.

Igår var jag på ICA Maxi och köpte nya temuggar. Ren självbevarelsedrift. Jag har vält ut min stora tekopp så många gånger och bränt mej, så nu var det dax innan det händer en riktig olycka! Den är benvit med blå fjärilar och blått öra och teet smakade lika gott som vanligt. Fast jag tyckte det såg så svagt ut, den förra koppen är mörk invändigt.......VILKET tomprat det här blev!! =D

Nu är servern i kläkammarn fixad......jag trodde dom skämtade när dom sa att den skulle rymma allt från alla våra datorer! Den var ju lika stor eller liten som min kokbok ju! Och rymde 500GB sa dom.......vilket i o f s int säger mej sååå mycke, har liite svårt att greppa sånt där. Men det har jag då förstått att det är mer än vad jag har i min dator! :D Sen så har ju allting blivit mindre i formatet, ser ju int ut som nått som hör till en dator längre. Snart är väl allt litet som ett frimärke........NÄ det får vi hoppas att det int blir, för då hittar ALDRIG posten igen det!!
Fast vissa saker är ju redan så små.

Nu ska jag vila min onda rygg. Om jag bara visste vad jag gjort för att få ont. Men det kanske är nordanvinden som rår för det.
Fast jag vart väldans kaffesugen...måste nog ta en kopp först.
Ha det!

Inga kommentarer: