Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 7 april 2008

Ja, jag vet int om....

.....jag ska skratta eller gråta! Jag väljer att skratta.....hon ringde från posten och berättade att.....jo paketet visst var där, hade aldrig lämnat posten, dom hade bara int hittat det. Tyckte faktiskt lite synd om henne, för hon hade faktiskt letat som ett tok på fredag, men nånannan hade varit duktig och "städat" undan paketet! Så nu skulle det stå...vid kassan, med vårat namn skrivet på en stor lapp, plus några häften frimärken som plåster på såren..........undrar bara om det OM det ligger kvar tills Robert kommer och hämtar det?!? Eftersom dom verkar vara duktiga på städa bort saker på det där stället! ;)

Annars....vilket skit väder vi har!! Det blåser kallt som skrutt! Tycker int alls om det här, får så ini vassen mycke värk, känns som jag har gjort ett aerobicspass storlek större! Så det blir vila/tycka synd om mej dag idag.......fast tvätten måste jag nog ta hand om iaf......och middan....hunden ser inget så jag måste klippa henne....OCH den där jäkla fläkten skulle ha varit skurad! VARFÖR kommer man ALLTID ihåg såna saker när man har som mest ont?!?!?

Men mat måste jag ha och magen kurrar, så mat först, sen får vi se....man glömmer ju så lätt ;D

Det är blåsdag idag: sa Nalle Puh

Inga kommentarer: