Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


tisdag 1 april 2008

Varmt!

Ja man ska ju int klaga, men.......man är ju int riktigt van vid +28, även om det är i solen och int i skuggan! Pust.....funderade ett tag idag på bikini, men då hade man väl skrämt bort allt i sin närhet! =D Plus att risken finns att det börjat lukta skekt fläsk!!! *ASG*

Har vart på stan idag och ätit lunch med promenadgänget. Det blev int Arken, för dom hade stängt för reparation, så det blev Pizzeria Pompeji och kokt lax i vitvinssås å potatis.....muuumma!! Sen skulle jag gå och köpa te på Kahls......men, men...dom har stängt butiken! Har min förkylning gjort så dom måst stänga!?! Och vars ska jag nu få mej en kopp kaffe när jag har missat bussen??? Anne tröstade mej och sa att hon skulle bjuda på kaffe om det vart så, men jag tror int hon kommer ner på stan med kaffet, eller.....gör du det??? ;-D

Så jag gick till gamla Temagasinet och köpte mer Grön Chai, och få se om jag int kan få dom att börja servera kaffe oxå....annars så serverar kiosken på torget kaffe.

Just nu är det slaskigt som bara den. Men fåglarna kvittrar och egentligen borde man gå ut......men det är bara en kvart tills Stargate börjar, så det löns int! Men i morgon om det är så här fint väder ska jag sitta på baksidan och sola, dricka kaffe och bli röd som en kräfta!

Ha det!




1 kommentar:

Anonym sa...

Ja,du Kerstin får allt pallra dig till Norrböle om du ska ha kaffe av mig.Eller har du glömt vars jag bor.Kram Anne