Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


torsdag 3 april 2008

Trött.....

.......faktiskt, ganska trött. Kan ju bero på att jag vaknade före 6 i morse, fast jag somnade ju om och sov till nästan 7. Eller så beror det på det "underbara" aprilvädret.....blåst och snö......värken kommer då alldeles säker därifrån.

Skulle få datagrejorna i afton.....dom som kör ut måste ha en helt annan dygnsrytm, för dom kom medan jag var på schtaan, förståss! Och då lämnar dom inget, vilket ju är bra, för då fick man väl int ha kvar det länge! Men nu måst vi och hämta ut allt på Norrbölegatan och dom har ju int öppet jämnt!!! Att man int kan få ett meddelande att paketet är på väg och när dom ska komma!?!?

Har iaf varit på hantverk idag. Det är konstigt.......det är roligt vara där men ändå vill jag därifrån......fort.... Kan bero på gnälltanterna. Det beror på dom.....två!! Apselut!! Idag ifrågasattes hur det kunde vara SÅ MYCKE pengar kvar i kassan.......hade väl förstått om det var tvärt om!! JA ja ja JA!!!


Ska i af köpa en ny perkulatore dit......undra om det blir för mycke pengar kvar sen? *FNISS* Hittade nått på Clas Ohlsons idag som jag trodde var en massa ark för scrapbooking, och köpte det, men det var ett album med bara lite grejer till. Blev lite besviken, men funderar på att göra ett "Garden album"....typ.......men nu har jag ju alla foton i datorn....plus att just nu kommer jag int åt nånting pga serverkrasch......fast, jag behöver ju int börja idag.
OCH så träffade jag en av tjejerna som jobbade på Kahls! Frågade om dom skulle stänga pga att ajg varit sjuk så länge och int handlat. =D Japp sa hon så är det och skrattade. Sen pratade vi om trånsynta och enkelspåriga skellefebor, som int kan acceptera förnyelse, typ då Kahls eller andra småbutiker som försöker överleva, utan måste köpa allt på stormarknader, för nu har vi sånt! JAG vill ha många små affärer!!!! OCH givetvis missade jag bussen! =D


Men jag fick ju iaf fika gobullar, hembakade med mandelmassa, på hantverk! ;-D
Ha det!

Inga kommentarer: