Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


måndag 12 maj 2008

Fågel, fisk eller mitt i mellan....


....en hund med personlighetsklyvning!! När hon var valp, i sommras, gick livet ut på att jaga flugor. Nu i vår har det varit myror som varit mest populära. Men nu.......
Det regnade som bara den igår kväll och i natt, så gångvägarna var fulla av......maskar i morse.....

Det tog ett tag innan jag förstod vad Kiba höll på med under morgonpromenaden, SOM matte ville skulle gå fort för det var så ini bomben kallt!! Nån har ju skruvat ner termostaten! Och långkalsingarna är bortlagda!

Iaf, så ville hon inte alls gå fort, hon sackade efter, gick bara med nosen i backen, irrade hit och dit över vägen. Hon ströp sej nästan själv i kopplet! DÅ upptäckte jag vad hon gjorde!! Maskar, maskar MASKAR över allt! Och alla försvann i gapet på den matsnåla Kiba! BLÄÄÄÄÄÄ....

Så hon har käkat mask på varenda promenad idag, finns snart inga gamla maskar kvar....vad ska hon äta i morrn tro??
Så man kan ju börja undra OM hon i ett tidigare liv har varit fågel, fisk eller nått mitt i mellan, igelkott.
Sov gott...och måtte det inte regna inatt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA! Men Kiba dååååååååå!!! USCH! Vilken blä-hund hon e... ska aldrig pussa henne igen (okej, jag ljuger så näsan blir lång... men hon e fortfarande äcklig!)

Kram
Hero