Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


onsdag 7 maj 2008

På kvällskvisten...

....är en hel del trött. Har krattat framsidan, tur att vi int har stor tomt! Men fasen! Vars kommer alla gamla löv ifrån?????? Alla pinnar och käppar som ligger på tomten, vet jag ju vem som burit dit. ;)
Men alla löv! Hm...kan ju bero på pilen, men vi tog bort löven i höstas, så jag tror banne mej grannens löv har blåst hit!

I morn ska hantverksgruppen på utflykt! Vi ska till Dockateljen i Örviken och måla keramik, det blir kul! Men det är konstigt, från början var alla med på att fara, men i slutändan blev vi bara fem som ska fara iaf.....
Det värsta är att jag måste upp tidigt för att hinna få i mej frukost innan vi far.....och lillhusse får ta hand om Kiba, så jag slipper gå en promenad oxå. Även om det säkert skulle vara bra, men jag blir lätt uppstressad och då kommer värken OCH det vill jag inte ha redan före jag har varit och målat, kommer nog att ha värk efteråt, men det är en annansak, då har man ju gjort nått roligt iaf.


Så nu är det sängen som gäller!
Natti natti

Inga kommentarer: