Winston Churchill sa


Winston Churchill sa:
"Det omöjliga tar bara lite längre tid"


söndag 4 maj 2008

Åska och spöregn!!


Oj....det har gått åska och spöregnat! Och vi stog i fönstret och sa: Ah Oh va det regnar! Int riktigt klokt! :D Men efter all snö så är det skönt med regn....ja åska oxå förden delen, min huvudvärk försvann. Fast det sjönk från +19 till +13 och det kändes. Man ska nog int hänga bort alla vinterkläder än.

Fast jag har blivit riktigt brun i helgen, och det är int bara damm från allt löv och gräs som vi krattat upp, utan SOL! Men fy vad jag har värk......bläää...har krattat i tre dar, men nu är tomten klar(vaken :D) Int lätt för invandrare att lära sej svenska! "Tomten käkar banan, medan han kör på banan som ligger på tomten"
Jag känner mej som en stel kratta!!!! Har muskler som jag inte visste att jag hade, det blir fler Ipren i kväll.

Men nu är "all" snö borta utom snöhögarna som brukar ligga kvar nästan till skolavslutningen. Och det blommar i rabatten. Som mina fina, namnlösa tulpaner, som slår ut när solen lyser på dom och slår ihop på kvällen.......nån som vet????
Nä nu börjar sporten! Ha en det!

Inga kommentarer: